تعمیر باتری فورد

هزینه تعمیر هنگفت باتری فورد موستانگ مک ای! یونس مکانیک  خیزش خودروهای الکتریکی امروزی زمینه جدیدی میب

توسط مدیر سایت در 5 تیر 1402


هزینه تعمیر هنگفت باتری فورد موستانگ مک ای! یونس مکانیک 
خیزش خودروهای الکتریکی امروزی زمینه جدیدی میباشد و به همین خیال نقاط کور نو و متعددی هم وجود داراست که خریداران و مالکان می بایست با آن ها روبرو شوند. یکی‌از اینگونه نقاط کور ظاهراً بوسیله اپراتور یک یدک‌کش و هزینه هنگفت تعمیر صاحب فورد موستانگ مک ای رؤیت شد‌ه‌است. صاحب و مالک این خودرو گفته میباشد طی هجرت جاده‌ای از منزل خویش در کانادا به فلوریدا متوجه پر‌نور شدن لامپ ایمنی در پشت آمپرها گردیده است. درین هشدار آمده میباشد که خودرو بایستی به‌شکل ایمن متوقف گردد. صاحب هم‌ اینگونه کاری را اعمال داده میباشد و با دستیار جاده‌ای فورد تماس گرفته میباشد تا یدک‌کش در محل حاضر گردد.

یدک‌کش از نوع تخت مسطح بوده میباشد که معمولاً ایمن‌ترین شیوه حمل و بکسل کردن خودرو محسوب میشود؛ ولی در حالتی که خودرو به‌شکل اشتباه روی یدک‌کش حمل خواهد شد پیامدها رنج درانتظار خواهد بود. صاحب و مالک موستانگ مک ای می گوید باتری خودرو طی پروسه حمل و یدک کشی مجروح میباشد و هزینه تعمیرات آن به ۲۸ هزار دلار رسیده میباشد! یک کدام از اشخاص دیگر حاضر در فروم های فورد هم می گوید این یک ایراد معمول برای موستانگ مک ای به حساب می آید و به این ترتیب می بایست در یدک کشی و بکسل این خودرو غایت اعتنا را به خرج اعطا کرد. گفته می شود در سبک‌های منحصر بازار آمریکای شمالی خبری از قلاب بکسل برای این خودرو وجود ندارد البته نقاط وینچ در جلوی چرخ های جلو نصب گردیده‌است.

اما مخاطب فروم فورد میگوید yunusmechanic.ir حفره‌هایی در پانل‌های زیرین آلومینیومی وجود دارااست که نباید وزن خودرو را روی آنان زور کرد. این حفره‌ها میتوانند در حین نصب وینچ مستهلک شوند و شاید تک تک باتری را از در میان ببرند. بد وجود ندارد بدانید هزینه بده بستان باتری این خودرو ۲۸ هزار دلار میباشد و حتی میتواند بیشتر هم بشود. همین شخص میگوید اکسل عقب مدام در حین بی صدا کردن خودرو قفل می شود و بدین ترتیب می بایست موستانگ مک ای را در شرایط خلاص یا این که یدک کشی اضطراری قرار اعطا کرد. اما در شکل فعال کردن شرایط یدک کشی اضطراری، می‌قدرت با حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و به معیار ۸۰ کیلومتر یدک‌کش کرد.

صاحب و مالک این خودرو می گوید خیر فورد، خیر شرکت یدک‌کش و خیر مسئول اپ دستیار جاده‌ای فورد مسئولیت زخم به باتری را بر عهده نگرفته‌اند و صاحب و مالک بدون چاره بوده میباشد از نماینده قانونی برای ثابت حقانیت خویش استعمال نماید. ولی یکی نماینده‌های فورد با این صاحب تماس گرفته میباشد و شاید روایت در پایان ختم به نه خواهد شد.
 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن